czwartek, 28 października 2010

Znów....

    
Znów…
~~~~~~~~~~~~~~
Znów cicho w sercu gra muzyka,
Jak kiedyś tulę przy jej dźwiękach,
Ty wciąż się gubisz, wciąż umykasz,
A mnie  wspomnienie tylko nęka.

Znów będę błąkał się samotnie,
Coś przegapiłem… nie mam ciebie,
Tęsknotą serce otulone,,
Jak pył magiczny lśni na niebie.

W snach delikatnie chwytam dłonie,
Wierzę, że bajka znów się przyśni,
I że przytulisz  się znów do mnie
Wypełnisz pustkę moich myśli.

W snach jest tak błogo, jak w marzeniach,
Spojrzeniem pieścisz smutną duszę,
Szepczesz, ze przyjdziesz…lecz  wciąż nie ma
Czy tą miłosną nutką wzruszę….?

Znów ciebie miałem tylko chwilę,
Tak uśmiechałaś się figlarnie,
Samotny tęsknię dni już tyle,
Wierzę, że jeszcze znów przygarnę …
27.10.2010.TJ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...