piątek, 12 listopada 2010

Ja czekam na ciebie.....

      
Ja czekam na ciebie……
~~~~
Ja czekam na ciebie wśród marzeń,
Samotnie się błąkam po nocy,
Zasypiam pod liściem tęsknoty,
Znów ciche wspomnienie nas łączy.

Gdzie jesteś, tak bardzo mi smutno,
I w gwiazdy zaglądam srebrzyste,
Bo może się któraś uśmiechnie,
Twoimi oczami zabłyśnie.

Dlaczego nie słyszę, jak szepczesz,
Gdzie teraz zanosi wiatr nutki,
Gdy niebo przykryje nas chabrem,
Czy zdołasz w ramionach znów ukryć.

Ten zapach……zapomnieć nie zdołam….
Unosi się twoją słodyczą,
Choć serce wyrywa się krzyczeć,
Zbolałe od łkań usta milczą

Tak  życie wciąż toczy się dalej,
Czas nowe odmierza  minuty,
Lecz czemu  tak trudno jest czekać,
Gdy los znów się śmieje okrutny...
31.10.2010.TJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...