środa, 3 listopada 2010

Kochany mój.....

  

 

Kochany mój…

~~~~~~~~~~~

Samotny jesteś mój kochany,

W gwiazdy zaglądasz ciemną nocą

Takie zaszklone są twe oczy,

Smutne iskierki się w nich plączą.

 

Wyciągam rękę, by cię dotknąć,

Żeby przytulić, choć przez chwilę,

Tak moje serce drży znów całe,

Gdy skrzydłem tulę jak motylek.

 

Ochraniam wszystkie twoje troski,

Jestem gdy wzywasz mnie czasami,

Usta chcą dotknąć pocałunkiem,

Jak kiedyś, gdy byliśmy sami.

 

Uśmiecham się płatkami kwiatów,

Gdy o poranku dzień cię budzi,

Byś poczuł ciepły dotyk szczęścia,

I żebyś nigdy się nie smucił.

 

Kiedyś, gdy czas już jakiś minie,

Zobaczysz jasny, złoty promień,

Ja będę czekać tu na ciebie,

Bo wiem, że przyjdziesz wtedy do mnie.

 

Razem pójdziemy mleczną  drogą,

Będziemy trzymać się za ręce,

I będzie znowu tak jak było,

I ty i ja i nic już więcej…

29.10.2010.TJ.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...