środa, 10 listopada 2010

Pozwól mi....

    
Pozwól mi……
~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Pozwól mi przyjść kiedy noc zapadnie,
I kiedy zmierzchem dzień się otuli
Pozwól mi wkraść się do twoich marzeń,
Tak, byśmy we śnie magię nocy czuli.

Pozwól przyjść, kiedy gwiazdy zaświecą,
I chociaż troszkę przytul do siebie,
Chcę spojrzeć w oczy, ujrzeć w nich niebo,
Ile znaczysz dla mnie, jeszcze nie wiesz.

Pozwól  mi przyjść, chcę poczuć nadzieję,
I do serca zapukam cichutko,
Szeptem powiem, jak pragnę i kocham,
Nie pozwolę  oddawać się smutkom.

Pozwól przyjść, z ust scałuję tęsknotę,
W dłoniach zamknę  każdy płatek róży,
Gdy poczuję cię tak bardzo blisko,
To radości, żaden cień nie zburzy.

Pozwól mi przyjść, tak chcę być już tobą,
I zobaczyć, jak się znów uśmiechniesz,
Zapamiętać tą chwilę na długo,
Zanim łza znów wymiesza się z deszczem.
8.11.2010.TJ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...