niedziela, 14 listopada 2010

Zatrzymaj mnie.....chwilę.....

  

Zatrzymaj mnie…..chwilę....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zatrzymaj mnie teraz w swym sercu,
Otulaj, jak mgiełką tęsknota,
Już zawsze tak będę cię wielbił,
I nigdy nie zaśniesz samotna.

Zatrzymaj mnie tylko na moment,
Dziś wiem, że na zawsze nie możesz,
Chcę poczuć ten dotyk raz jeszcze,
Gdy głowę przy twojej  położę.

Zatrzymaj mnie, w sercu swym ukryj,
Ja przyjdę, gdy tylko zawołasz,
I sprawię, ze płakać nie będziesz,
Bo miłość ochroni cię moja.

Zatrzymaj mnie, przytul tak mocno,
Wiem… szczęście nie może trwać wiecznie,
I  sen już się stał niespokojny,
Bo smutek wypełnił znów przestrzeń.

Zatrzymaj mnie, mocno pocałuj,
Jak umiesz, podaruj tą chwilę,
Bo przecież powrócę, gdy zechcesz,
I nieba ci skrawek uchylę.

A potem, gdy księżyc zaświeci,
Na spacer pójdziemy wśród marzeń,
On drogę nam srebrem rozjaśni,
Odbicie twe w gwiazdach pokaże.
12.11.2010.TJ.

  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...