piątek, 3 września 2010

Znowu jestem...

    
Znowu jestem…
~~~~~~~~~~~~~~~~
Słońce wciąż mi świeci, choć z zza chmur wygląda,
Jestem  i wspominam, czas wszystko poplątał.

Bywam znów szczęśliwa, nawet się uśmiecham,
Czym jest moje życie, wróciłam z daleka,

Czekam, ze się spełnią, dawne me marzenia,
Przecież tak niewiele, jest dziś do spełnienia.

Czasem cudne chwile, los w prezencie daje,
Lecz ja już nie wierzę, już wyrosłam z bajek.

I tak mam już wiele, bo mam przecież Ciebie.
Jak bym wszystko sama, zniosła tego nie wiem

Jeszcze pragnę dotknąć, barwnej z nieba tęczy,
Znów twą miłość słyszeć, piękną nutką dźwięczy.
2.09.2010.TJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...