sobota, 21 lutego 2009

Listy...:)

    

Listy..

Twoje listy do dziś zachowałam,
W każdym z nich tyle uczuć się mieści,
Tak je często ostatnio czytałam,
Nie potrafię zapomnieć ich treści…

O miłości mi Twojej mówiły,
Że gdzieś jesteś, przypomnieć mi miały,
Serce często me w bólu koiły
I tęsknotę też mą utulały…

Wszystkie cicho szeptane te słowa,
Do mojego wprost serca pisałeś,
Tak na kartkach je listów zachowam,
Bo tak wtedy mnie kochać umiałeś…

Choć koperty te źółć zabarwiła,
Słowa trochę też już wypłowiały,
Każda strofa co noc mi się śniła,
I pocieszać tak zawsze umiały..

Dzisiaj listów się już nie wysyła.
Dzisiaj tylko się esemesuje…
W innej formie wyznaje się przyjaźń…
Może czasem tych listów brakuje…?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...