piątek, 27 lutego 2009

Znowu jesteś....

  

Znowu jesteś...

Jesteś dla mnie bardziej czuły niż przed laty,
Gdy na pierwszą randkę z tobą się wybrałam,
Znów przynosisz mi jak kiedyś świeże kwiaty,
Robisz wszystko, bym się znowu uśmiechała..

Chcesz, bym płakać mogła tylko ze wzruszenia,
By te łzy Twój pocałunek mógł osuszyć,
By Twój sen doczekał dzisiaj się spełnienia,
I byś mógł tęsknotę w sercu swym zagłuszyć.

Jesteś dla mnie taki czuły jak nikt inny,
Chcesz mnie objąć i przytulić z całej siły,
Chcesz znów wkroczyć w moje życie krokiem zwinnym,
By marzenia zapomniane powróciły.

Chcesz, bym miała życie niemalże baśniowe,
Już nie czuła nigdy braku Twej miłości,
Żeby sny się śniły bardziej kolorowe,
Bym już nigdy nie odczuła samotności…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...