niedziela, 22 lutego 2009

Ile mi możesz dać...)

  

Ile mi możesz dać...

Ile mi jeszcze możesz dać…
Marzeń utkanych barwną tęczą,
Gdy znów stęsknione serce łka,
Sny o miłości wciąż go dręczą.

Ile mi jeszcze możesz dać…
Chwil pożyczonych z kraju baśni,
By szczęście mogło wciąż w nas trwać,
I słońce świecić chciało jaśniej.

Ile mi jeszcze możesz dać…
Spojrzeń zamglonych kroplą rosy,
I tak już zawsze przy mnie stać
Splatać przez wiatr rozwiane włosy.

Ile mi jeszcze możesz dać…
Spojrzeń zgubionych w gwiazdach nocą,
Złudzeń, co się chowają w snach,
Wspomnień, co jeszcze gdzieś tam błądzą...

  

 

1 komentarz:

  1. Super blog oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli szukasz tusz do rzęs avon
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...