poniedziałek, 23 lutego 2009

Piękne wiersze.....*** KU PAMIĘCI ***

    

  

*** KU PAMIĘCI ***

Zaproś mnie do tańca
Zanim świt rozproszy wahanie
Zaproś mnie do tańca
Chcę zapomnieć o tęsknocie za tym, co minęło
Zaproś mnie do tańca
Niech serce zabije w rytm naszych kroków
Zaproś… zanim zrozumiem, że to już nie wróci

Przytul mnie jeszcze raz
Wsiąknij we mnie cały
Przytul mnie jeszcze raz
Chcę znowu poczuć smak tamtego lata
Przytul mnie jeszcze raz
Chcę utonąć cała w twoim zapachu
Przytul mnie jeszcze raz
Być może ostatni…

Z ostatnią łzą spłynie ciche wspomnienie,
Które zamknę w kufrze pamięci na samym dnie,
Aby je kiedyś wyciągnąć,
Gdy już pogodzę się z myślą,
Że to wszystko sobie tylko wymarzyłam…
/Monia/

3 komentarze:

  1. ~TwójKrytyk. ;dd14 kwietnia 2010 13:45

    Żall. Jaka Wiocha. ; //

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się pisze to co w duszy gra, życzę spełnienia w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...