wtorek, 31 marca 2009

Tak kocham....

   

Tak kocham....

Kocham twoje oczy, kiedy patrzą na mnie,
Kocham, kiedy mówisz, bo wiem, że nie kłamiesz,
Gdy mnie obejmujesz, kocham twoje ręce,
Tak cię bardzo kocham, co dzień, co raz więcej.

Kocham, gdy się śmiejesz i kocham, gdy płaczesz,
Wierzę dziś kochana, że cię znów zobaczę,
Gdy słońce swym blaskiem świat mi opromieni,
Wiem, że wyjdziesz do mnie, cały świat mi zmienisz...

Kocham cię wieczorem, nawet zapłakaną,
Kocham, gdy się budzisz roześmiana rano,
Kiedy wplatam palce w twoje miękie włosy,
I gdy patrzysz na mnie i tak pięknie prosisz....

Wiem, że twoje serce bije tylko dla mnie,
Kiedyś mi przyrzekłaś,że mego nie złamiesz,
Kocham cię tak bardzo, aż miłością męczę,
Co na to poradzę, że wciąż kiocham więcej....

26.03.2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...