niedziela, 5 lipca 2009

Tylko dla ciebie...

  

Tylko dla ciebie…

--------------------------

 

Mógłbym zrobić wszystko dla ciebie,

Za twe jedno czułe spojrzenie.

Wiatr mi szepcze. że ty nic nie wiesz,

Tylko pozwól…. A świat twój zmienię…

 

Zbudzę twoje serce stęsknione,

i z miłością w oczy popatrzę,

Ty nie czujesz,  cały znów płonę,

Ty nie widzisz,  dusza ma płacze.

 

Marzę, żebyś mnie przytuliła,

Byś w ramiona może schowała,

Żebyś  tylko dla mnie znów była

Żebyś smutek mój scałowała.

 

Dziś znów czuję cię  bardzo blisko,

Twego serca słyszę stukanie,

Wiem, że  wkrótce wyszepczę  wszystko,

W snach zatopię jak w oceanie

18.05.2009

 

1 komentarz:

  1. Rewelacyjnego masz bloga obadaj se stronke http://www.smsek.info napewno Cię zainteresuje

    OdpowiedzUsuń

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...