piątek, 3 lipca 2009

Za tę jedną chwilę...

  

Za tę jedną chwilę…

--------------------------------

 

Ja oddam dziś wszystko co mam,

Za jedną chwilę przy tobie.

Już nie chcę cię tylko mieć w snach,

Czy możesz pokochać ….powiedz….? 

 

Znów popatrz w oczy kochana,

Jak kiedyś, gdy księżyc w nich lśnił,

I zawsze bądź roześmiana,,

Wiem, z tobą nie będzie złych chwil.

 

Ja oddam ten cały mój świat,

Byś chciała mnie zabrać do swego,

I czas już nie zmieni tych prawd,

Tak kocham …wciąż pytasz dlaczego…

 

Ja oddam dziś wszystko co chcesz,

Za jedną chwilę znów z tobą,

Bo przecież wciąż dobrze wiesz,

Ze oczy twe zawsze mnie zwiodą…

05.05.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...