wtorek, 21 lipca 2009

Gdy ciebie nie ma...

  

Gdy ciebie nie ma….

------------------------------

Kiedy cię przy mnie nie ma,

Czy pragniesz dotknąć nieba…

Czy śpiew skowronka słyszysz,

Kiedy się chowa w drzewach….?

 

Kiedy cie przy mnie nie ma,

 Czy serce wciąż dygocze,

A kiedy się pojawiam,

Czy życie nie  jest słodsze…?

 

Kiedy cię przy mnie nie ma,

Czy dręczą cie tęsknoty,

Gdy pieszczę i  gdy tulę

Czy czujesz ten mój dotyk…?

 

Kiedy cię przy mnie nie ma,

Jak żyjesz wtedy  …powiedz…

A może chcesz bym został ,

Na zawsze już przy tobie….

 

Bo kiedy ciebie nie ma,

To brak mi jest powietrza,

Chcę krzyczeć, jak cie kocham,

I że nie mogę przestać…..

17.07.2009.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...