wtorek, 22 września 2009

Jak motyl...

  

Jak motyl….

-------------------------

Jestem motylem, małym  motylem,

A ty wciąż  prosisz …chodź …tylko  przyleć,

Otul skrzydłami i popatrz na mnie,

Chociaż na chwilę me życie zamień.

 

Serce dygocze spragnione ciebie

O mych marzeniach przecież nic nie wiesz,

Pragnę znów w dłoniach zamknąć nadzieję,

Bo gdy cie  tulę, to wciąż się śmieje.

 

Więc może zaczekasz choć parę dni,

Wiem, kiedyś spełnią się wszystkie te sny.

 A kiedy zaczekasz przez jakiś czas,

Miłość jak gwiazda odnajdzie już nas

 

Jestem motylem, twoim  motylem,

Dziś przyleciałam tylko na  chwilę

Byś  mógł popatrzeć w stęsknione oczy

I chociaż troszkę ze mną podroczyć.

20.09.2009.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...