czwartek, 17 września 2009

Tylko tęsknota...

  

Tylko tęsknota….

---------------------------

Ukołysana jeszcze nocą,

Snem co na chwilę dał mi ciebie,

Czuję jak w brzasku łzy się złocą,

Smutno ….jak dalej  żyć już nie wiem.

 

I tylko chwilę mnie przytulasz,

Zawsze ze snem się nocą wkradasz.

Słyszę, jak wiatr za oknem hula,

Gdy o miłości opowiadasz

 

Próbuję stąpać nad chmurami,

Tam się zachłysnąć szczęściem można,

A my już nigdy tacy sami,

Pragniemy siebie znowu poznać.

 

Kiedy wspomnienie umysł plącze

Żal zawsze tego co nie wróci,

Ja cię zabiorę tam, gdzie słońce

Ty moje serce tylko ucisz.

15.09.2009.

,

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...