poniedziałek, 7 września 2009

Moja tęsknota...

  

 

Moja tęsknota…

----------------

Znów  słowa tak pieszczą jak dłonie,

Przy tobie zatracić się miałam,

Spojrzenia nie zdołam  zapomnieć,

Dziś  wiem, ze ta chwila przetrwała.

 

W marzeniach wciąż tulisz, kołyszesz,

I szepczesz, że kochasz znów całą,

Tak pragnę te słowa wciąż słyszeć,

Nie myśleć, że tak się splątało.

.

Ty umiesz tak na mnie wciąż patrzeć ,

Łzy płyną po między wersami,

Wiem,  jesteś i będziesz tu zawsze,

Samotność nie zdoła już ranić.

..

Znów słowa tak pieszczą, jak dłonie,

Namiętność oddychać zabrania,

Więc chodź…. moje życie tak odmień,.

Już dłużej  nie zniosę czekania.

28.08.2009

 

1 komentarz:

  1. szeptwiatru@vp.pl7 września 2009 09:56

    Lubie poezje moze dlatego ze kiedys byla czescia mnie Teraz rowniez mowia mi bym pisala bo mam w sobie sztuke ale juz nie potrafie... Hmmm czytalam wiele utworow szczerze nie czuje tego co piszesz dla mnie to po prostu czlowiek nic pasjonujacego... Jednak kazdy pisze tak jak chce http://smutnymwzrokiem.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...