środa, 25 listopada 2009

Gwiazdy w oczach...

  

Gwiazdy w oczach….

~~~~~~~~~~~~~~~ 

Gwiazdy widziałam w twoich oczach,

Świeciły ciepłym złotym blaskiem,

Mówiły, że tak bardzo kochasz

Ich promyk nie mógł świecić jaśniej.

 

Czułym pieściłeś mnie spojrzeniem,

Serce samotne tylko drżało,

 Nie uwierzyłam, ze coś zmienię,

Wciąż tej miłości było mało.

 

Gdy dotykałeś mnie słowami,

Tyle uczucia w nich mieściłeś,

Tęcza błyszczała tuż za nami,

Chciałam, byś mógł nadzieję przynieść.

 

 Dziś jesteś blisko, tuż koło mnie,

Patrzysz jak kiedyś, znów gwiazdami,

Może zabłyśnie chwilę płomień,

Snów już marzeniom nie oddamy…

16.10.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...