sobota, 21 listopada 2009

Nie jestem sama ...

  

Nie jestem sama....

~~~~~~~~~~~~~~

Nie jestem sama , lecz samotna,

więc się zatracam gdzieś w marzeniach,

by choć na trochę ciebie spotkać,

jeszcze miłosne poczuć drżenia.

 

Nie jestem sama, lecz bez ciebie,

I tylko gwiazdy wciąż migocą,

więc moje smutki w radość przemień,

spraw niech sen słodki będzie nocą.

 

Nie jestem sama, lecz niczyja,

Radość się dawno w mgłę schowała,

Bo, gdy wspomnienie kiedyś mija,

zostaje chwila … jedna… mała.

 

Nie jestem sama ,lecz za bramą,

 tęsknota tylko szeptem  nuci,,

nigdy nie będzie już tak samo,

więc moje serce przyjdź … i ucisz …

21.11.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...