wtorek, 5 stycznia 2010

Dlaczego uciekasz....

  

Dlaczego uciekasz…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak kocham i biegnę do ciebie,

Dlaczego wciąż uciekasz,

Czy w czymś zawiniłem, nie wiem,

A droga do marzeń daleka.

 

Znów w oczy zaglądam z nadzieją,

Dlaczego wciąż uciekasz,

Chcę widzieć jak usta się śmieją.

Że łez nie ma już na powiekach.

 

Zabieram w podniebne otchłanie,

Dlaczego wciąż uciekasz,

W namiętność tę chwilę dziś zamień

Wiem, przecież że w snach na mnie czekasz.

 

Dziś jesteś jak balsam dla ciała,

Dlaczego wciąż uciekasz,

Zapomnieć nie będziesz umiała,

Więc czas, gdy nie byłem mi przebacz….

04.01.2010.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...