piątek, 8 stycznia 2010

Przy Tobie....

  

Przy Tobie…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak chciałbym  budzić się przy tobie,

Co rano trzymać cię w ramionach,

Pieścić i tulić … tylko powiedz,

Jak o  miłości mam przekonać.

 

Tak chciałbym w oczach ujrzeć płomień,

Odgadnąć tajemnice ciała

Tęsknotę moją tylko odmień

Sprawię, byś ze mną zostać chciała.

 

Chciałbym by uśmiech lśnił na twarzy,

Gdy będę szeptał czułe słowa,

Co jeszcze może się wydarzyć,

Kiedy zapragnę łzy scałować.

 

Wiedz, to nie były  puste słowa,

Gdy w snach ci miłość przyrzekałem ,

 Jak bym kochana mógł żałować,

Że cię odnaleźć bardzo chciałem.

11.10.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...