środa, 27 stycznia 2010

Zabierz mnie....

  

Zabierz mnie .…..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czy możesz zabrać mnie  tam,

Do miejsca, które tylko z bajek znam

Gdzie nasze skryły się sny

Gdzie płyną już tylko szczęśliwe łzy.

 

Jak poczuć mam ciepło rąk,

Porzucić  tęsknotę daleko stąd

 By  miłość przy tobie czuć

Przyjdź już kochany ….i zabierz na łódź

 

W ramionach swych silnych schroń.

Niech czuję jak gładzi znów ciepła dłoń,

Namiętność pozwól poznać,

I kochać bardzo, dłużej niż można

 

Czy możesz zabrać mnie tam,

Bym mogła już stanąć u szczęścia bram ,

Bądź ze mną chociaż  chwilę,

Niech się spełnią ….wciąż marzeń jest tyle.

25.10.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...