środa, 3 marca 2010

Odnajdę cię....

  

Odnajdę cię….

~~~~~~~~~~~~~~~

 Odnajdę cię kiedyś zbłąkaną,

Choć  nie wiem, gdzie szukać mam dziś,

Z nadzieją zapatrzę się w gwiazdy,

Powiedzą którędy mam iść.

 

Tak tęsknię, ty wiedzieć nie możesz,

Samotność bez ciebie to łzy,

Zostaniesz już, chociaż na chwilę,

Utulisz me serce, tak drży.

 

Odnajdę, wciąż w snach tylko widzę

Ty znikasz, gdy budzi znów brzask,

Jak można zatrzymać tę chwilę,

 Jak można zatrzymać ją w nas

 

Tak pragnę cię chwycić za rękę,

I poczuć ten słodki ust smak,

Zobaczyć jak znów się uśmiechasz,

Tak bardzo mi tego jest brak.

 

Odnajdę, świat zmienię dla ciebie,

Bo z nikim nie będzie mi tak,

I słońce zaświeci znów jasno,

Tęsknotę rozwieje w nas wiatr.

02.03.2010.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...