piątek, 26 marca 2010

Ta miłość...

  

Ta miłość….

~~~~~~~~~~~~

Zawsze tej wielkiej miłości szukałam,

Zgubiłam ją kiedyś niechcący,

A może tylko śniła się cała,

I serc nie umiała połączyć.

 

To dzięki marzeniom byłam szczęśliwa,

  W snach radość spotykam czasami,

Dziś tylko tęsknota serce  rozrywa,

Ból dręczy i spływa ze łzami.

 

Gdy tylko na chwilkę oczy przymrużę,

Twój obraz się zawsze pojawia,

Czy  będzie chciała ta chwila trwać dłużej,

Jak nocą  ukryta w snach magia.

 

Czy będę już  tylko myślała zawsze,

Jak w czułych się ukryć ramionach,

A może kiedyś do raju mnie zabierz,

Niech miłość się spełni wyśniona.

20.03.2010.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...