wtorek, 2 marca 2010

Tylko mnie przytul....

    

Tylko mnie przytul….….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przytul moje serce, potem moge zasnąć,

Kołysankę naszą zanuć po cichutku,

Gdy księżyc ukoi skołatane myśli,

Nie pozwolisz przecież bym doznała smutku.

 

Przytul moje serce i zamknij w ramionach,

Zawsze chcę czuć tylko ciepło twoich dłoni,

By nasze marzenia, nie w snach się spełniały,

Tak bardzo cię kocham, nigdy nie zapomnij.

 

Przytul moje serce, niech nie czuje bólu,

Niech się samotności nigdy już nie boi,

Może gdy znów dotyk tęsknoty  poczujesz,

Wszystkie chwile złączysz razem z życiem moim

 

Przytul moje serce, tak bardzo jak pragniesz,

I już nigdy nie myśl, że nie było trzeba,

A gdy kiedyś słońce za chmurami zniknie,

Ja przy tobie będę, skrawek dam ci nieba.

24.02 2010

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...