poniedziałek, 28 czerwca 2010

Tak czuj tę nocę....

    

Tak czuję…..tę noc....

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idziemy znów  razem, trzymasz moje ręce,

Księżyc srebrem gładzi roześmiane  twarze,

Powiedz mi czy można chcieć dziś jeszcze więcej…

Bo gdy tak idziemy, dotykam już marzeń.

 

Czuję jak ta chwila staje się prawdziwa,

Chociaż sen otacza wszystkie niemal zmysły,

Już teraz w ramionach cała się rozpływam,

Chcę zatrzymać czary, by nagle nie prysły.

 

Oczy ukochane wciąż błękitem płoną

Magia jeszcze działa,  ty się wciąż uśmiechasz,

Widzę, dla mnie niesiesz tą różę czerwoną,

Kiedyś obiecałeś, ze wrócisz… poczekam.

 

Może  też opowiem, jak bardzo tęskniłam,

Ile słów szeptałam, by wypełnić ciszę,

Zawsze mnie wspierała jakaś dziwna siła,

Gdzieś w głębi wierzyłam, że twój głos usłyszę.

 

Znów zamykam oczy, niech sen się zatrzyma,

Więc przytul się mocniej, wciąż zapach pamiętam,

Gwiazdom opowiadam, choć już im mówiłam,

Że ta noc jest dla mnie, prawie jak zaklęta.

26.06.2010.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...