środa, 21 lipca 2010

Jesteś moja....

      

Jesteś moja…..

~~~~~~~~~~~~~~~

Jesteś mym kopciuszkiem, zgubiłaś bucika,

Odnalazłem kiedyś, jak ptak wciąż umykasz.

Chcę zatrzymać chwilę gdyś się słodko śmiała,

Już cię nie przegapię, moja będziesz cała.

 

Jesteś moim szczęściem, serce tak dygocze,

Kiedy na mnie patrzą oczy wciąż błyszczące.

Chcę zatrzymać księżyc, noc naszą rozjaśni,

Wtedy cię przytulę, znów będzie jak w baśni.

 

Jesteś jak ten obłok, co płynie po niebie,

Chciałbym go dosięgnąć, mieć tylko dla siebie.

Chcę zatrzymać słońce, w blasku jego stałaś,

Pięknie wyglądałaś,  taka wciąż nieśmiała.

 

Jesteś jak marzenie, choć niedokończone

Gdy zmrużę powieki, może je dogonię.

Chcę zatrzymać chwilę, na zawsze w ramionach

Żebym mógł scałować, łzę, gdy płynie słona.

 

Jesteś moją bajką, skarbem mym jedynym,

Chcę cię wziąć ze sobą,  razem więc popłyńmy,

Na wyspy szczęśliwe, w gwiazdach się schowamy

Zawsze ze mną będziesz, będziemy znów sami .

15.07.2010. TJ.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...