czwartek, 29 lipca 2010

Tak kocham.....wciąż....

    

Tak kocham….wciąż….

~~~~~~~~~~~~~~~~`

Kocham cię tak bardzo, jak kochałem  zawsze,

Pewnie to zrozumiesz,  kiedy przy mnie zaśniesz,

Choć wiem, że ta miłość jest całkiem szalona,

Kocham, gdy się budzę i mam cię w ramionach.

 

Kocham chociaż nie wiesz… wspomnienie o Tobie,

Jak  mam zaczarować, byś została ..powiedz…

Jak zatrzymać, cień Twój kiedy znikasz nagle,

Może mnie ze sobą w piękną  podróż zabierz .

 

Kocham cię, ta miłość nas ze sobą splata,

Jak wspomnienie dawno minionego lata,

Kocham barwy tęczy, w każdym twym spojrzeniu,

Że mogłabyś odejść, nigdy o tym nie mów.

 

Kocham cię, bo jesteś całym moim światem,

Pieścisz i dotykasz, tak jak róży płatek,

Gładzisz aksamitem, jak promieniem słonce,

Zawsze będę kochał twe usta gorące.

 

Kocham cię gdy gwiazdka nagle z nieba znika,

I kiedy cichutko, gra dla nas muzyka,

I kiedy przytulam w tańcu twoje ciało

Zawsze jednak myślę.…że kocham za mało..

~~~~~~~~~~~~~~

Kochasz mnie tak bardzo, już nie można więcej,

Cała się oddaję w twe cudowne ręce,

Wierzę ,że ta  chwila, będzie  zawsze trwała,

I przyrzekam tobie, też będę kochała…

 

Kiedy do mnie szepczesz te cudowne słowa,

Pragnę z tobą zostać, już jestem gotowa,

Miłość nas uniesie,  pod gwiazdy wysoko,

By móc opowiedzieć jak kochasz….obłokom…

 03.07.2010.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...