wtorek, 21 kwietnia 2009

Pamiętasz kochanie....

  

Pamiętasz kochanie…..

------------------------------------

Pamiętasz kochanie staliśmy na plaży,

Słona, morska bryza stopy nam chłodziła,

Przy gwieździstym niebie mogliśmy znów marzyć,

Wielka miłość serca nasze jednoczyła.

 

Pamiętasz kochanie, trzymałeś me dłonie,

I w oczy patrzyłeś, czułe, roześmiane,

W dali łuną błyszczał z nad ogniska płomień,

Ty mi wciąż szeptałeś: zostań tylko dla mnie.

 

Pamiętasz kochanie jak muszle znalazłeś,

Jej szum nas przenosił w bajeczną krainę,

Serce tak dygocze, już dzisiaj nie zasnę,

I z księżycem razem po niebie popłynę.

 

Pamiętasz kochanie, niebo mi przyrzekłeś,

I każde cierpienie miało nas omijać

Tyle mnie przytłacza, ty tego wciąż nie wiesz,

Co ci mam dać dzisiaj miłość, czy wciąż przyjaźń…

14.04.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...