wtorek, 26 maja 2009

Bo jesteś gwiazdką...

  

Bo jesteś gwiazdką…

--------------------------------------

Bo jesteś gwiazdką z mojego snu,

Nocą przychodzisz, by odejść znów,

Zabłyśniesz tylko i uciekasz,

A ja cię pragnę z tak daleka.

 

Chcę cię przytulić i całować,

Wymawiać dwa tajemne słowa,

Bo przecież gwiazdki tak ładnie lśnią,

Wtedy, gdy czują miłosną woń.

 

Pragnę cię kochać resztę życia,

Drzwi mi do szczęścia nie zamykaj,

Obiecaj proszę, że znów wrócisz,

Bym kiedy znikasz się nie smucił.

 

Wciąż tylko czuję łez tęsknotę,

I nie wiem co się zdarzy potem,

Gdy ty się schowasz  w nocną  ciszę,

Kto me wołanie będzie słyszeć…

 

Bo jesteś gwiazdką z mojego snu,

Nocą przychodzisz, by odejść znów,

Chciałbym cię dotknąć, schować w dłoni

 Od tąd już zawsze tylko chronić

21.05.2009.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...