środa, 20 maja 2009

Jestem szczęśliwa...

  

Jestem szczęśliwa...

---------------------------

Jestem przy Tobie szczęśliwa,
czułością wypełniasz mi dzień,
trudności ze mną przeżywasz
jesteś, gdy smutny był sen.

Spełniasz moje marzenia,
tulisz do serca z tkliwością
przy Tobie nieznane cierpienia,
a każdy dzień jest radością.

Nic zdarzyć się nie może,
chronią mnie Twe ramiona,
wiem ,zawsze mi pomożesz,
wszystko dla Ciebie pokonam.

Dobrze pamiętam, gdy śniłam
każdą chwilę przy Tobie
i me tęsknoty spełniłam,
tuliłeś tak łagodnie.

Ja Ciebie wciąż potrzebuję
choć tyle doznaję czułości,
Tak bardzo Ci dziękuję,
za każdą chwilę miłości.

03.05.2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...