wtorek, 26 maja 2009

Przytulaj mnie...

  

Przytulaj mnie...

--------------------------

Przytulaj mnie mocno nawet, gdy nie proszę,
Nawet, gdy Ci mówię, że pieszczot nie znoszę.
Przytulaj mnie mocno i całuj i całuj
I nigdy miłości płomiennej nie żałuj...

Bądź moim rycerzem na wspaniałym koniu,
Lecz miłości naszej nie zdradzaj nikomu...
To może w księżniczkę Twoją się zamienię...
Wtedy już nie będziesz umiał żyć beze mnie...

A może Cię nawet troszkę zaczaruję...
Najczulszym spojrzeniem Twe oczy zasnuję,
Czarować w miłosnym będę uniesieniu,
Znów kochać i mówić o swym uwielbieniu...

Więc przytulaj mocno, ile w Tobie siły,
O swojej miłości przekonuj mnie miły,
Zaplataj Swe dłonie na moim ramieniu,
Przypominaj proszę o swoim istnieniu…

10.07 2008

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...