poniedziałek, 15 lutego 2010

Podaruj...

  

Podaruj…..

~~~~~~~~~~~~

Podaruj mi słońce,

Chłód serca ogrzeje,

Miłość daj stęsknioną,

Niech zwróci nadzieję.

 

Podaruj mi księżyc,

Rozjaśni wnet smutki,

Potem już na zawsze

 W ramionach swych ukryj.

 

Podaruj mi gwiazdy,

Srebrne, mrugające

wszystkie cudne chwile,

Z twoimi  połączę..

 

Podaruj mi niebo,

Będziesz mógł iść ze mną,

Razem przeżyjemy

Przygodę tajemną.

 

Podaruj mi proszę,

Choć kawałek siebie,

Tylko czy potrafisz,

Ze mną śnić….już nie wiem…

 

 Potem tylko oddaj

 Wszystkie me marzenia,

Bez ciebie i marzeń,

Szczęścia przecież nie ma.

07.02.2010.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...