sobota, 6 lutego 2010

Zatrzymaj mnie...

   

Zatrzymaj mnie….

~~~~~~~~~~~~~~~~

Już zamknij mnie w swoich ramionach,

Zatrzymaj w uścisku na zawsze,

W snach miłość niech będzie spełniona,

Pamiętać mi o niej wciąż każesz.

 

Gdy gwiazdy pojawią się nocą,

Gdy słońce przebija przez chmury,

Cudowne wspomnienia znów łączą

Świat nie jest już wtedy ponury.

 

W uścisku splątane marzenia,

I tylko brakuje dziś złudzeń  

Choć były, to jednak ich nie ma

Gdy rankiem stęskniona się budzę.

 

Zatrzymaj choć jeszcze przez chwilę,

Niech uśmiech znów całą pochłonie,

 Leciutko się może pochylę,

Poczuję jak ciepłe masz dłonie.

06.02.2010.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...