piątek, 19 lutego 2010

Zawsze razem....?

  

…Zawsze razem….?…..

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Odszedłeś kochany, choć zawsze wierzyłam,

Ze razem będziemy do końca ,

Lecz nie ma cię teraz i smutno tak w sercu

Tak smutno, bo nie ma tam słońca.

 

Nie śmiejesz się do mnie, więc oczy zamykam,

I  w snach tylko spotkam cię może,

Dlaczego ta chwila, tak krótko w nas trwała,

A teraz tak smutno mi Boże.

 

Nie trzymasz tak czule, jaka kiedyś za ręce,

Łza tylko znów lśni na powiekach,

Zabrano mi wszystko, co miałam cennego,

Tak długo na radość  się czeka.

 

Odszedłeś kochany, odszedłeś na zawsze

Bez ciebie czas płynie po woli,

Tak tęsknię i czekam, zobaczyć wciąż pragnę

Samotność okrutnie dziś boli…

 

Czy zawsze już będę tak żyła bez sensu,

Gdy będzie mi smutniej , co zrobię…

Znów okna zasłonię, w poduszkę łzy schowam,

Przytulę wspomnienie o tobie

16.02.2010.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...