piątek, 28 sierpnia 2009

Moje słoneczko...

  

Moje słoneczko….

------------------------------

Słoneczkiem moim zostań dziś,

Na niebie już tak długo lśnisz.

Wokół roztaczasz magii moc,

A ja tak tęsknię w każdą noc.

 

Może zagrzejesz serca chłód…

Powiedz… kto kochać tak by mógł…

Wciąż czarem oczu zwodzić chcesz,

Jak ma to moje serce znieść.

 

Do naszej bajki ze mną płyń,

Tam czarodziejem będę twym,

Ty zaczarujesz troszkę też,

Jak mi bez ciebie źle jest…  wiesz….?

 

Więc zaczarujmy słońca blask,

By już nas razem budził brzask,

A ty mym słońcem zostać chciej,

I już się zawsze do mnie śmiej.

04.06.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...