piątek, 14 sierpnia 2009

Zagubiłam się...

  

Zagubiłam się...

------------------------------

W Twoim spojrzeniu,
 Bo jak balsam koiło  ciało
Tęsknotę znosiłam w milczeniu.

Znów serce jak listek  drżało.

Zagubiłam się...

W Twoim uśmiechu,
Uwodził z czułością Amora,

I kusił niemal do grzechu,

Oślepiał blaskiem jak koral.


Zagubiłam się...

W twoich ramionach,
 Miłością ukołysana,
 oddech poczułam na skroniach

Ta chwila tak dobrze znana.

Zagubiłam się...

W naszej miłości

Gdy serca w ekstazie łączyła,

Dawała chwile radości,

Na skrzydłach nas unosiła.


Zagubiłam się..


 Usta wciąż  łkają

Spragnione twojej pieszczoty

Na ciebie miły czekają,

Chcą poczuć Twój ciepły dotyk.


Zagubiłam się...

Tak zagubiłam...
Tyle rozkoszy doznałam
Wciąż nie wiem, czy naprawdę byłam...?.

Czy miłość w snach spotykałam…

 

15.05.2008

Poprawiony

12.08.2009

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...