środa, 19 sierpnia 2009

Twój szept...

  

  

Twój szept…

--------------------

Wciąż słyszę twój szept, tym szeptem mnie wołasz,

Bym się wróciła, spojrzała powoli.

Co jeszcze teraz powiedzieć mi zdołasz…

Ze miłość przetrwała i dalej  boli….

 

Wciąż słyszę  twój szept i czuję, że czekasz,

W twym sercu się chowa ogromne pragnienie.

 Mówisz, że kochasz, jak zawsze z daleka,

Więc może na trochę twe życie odmienię.

 

Wciąż słyszę twój szept i widzę twe oczy,

Gdy kiedyś patrzyłam, nie rozumiałam.

Dziś tylko  sen, taki dziwny, proroczy,

Że miłość była i do nas się śmiała.

 

Wciąż słyszę twój szept, choć lata za nami,

Nie zatrzymałeś tej jedynej chwili,

Więc tą tęsknotę  do dziś przeżywamy,

Tak bardzo los kiedyś drogi pomylił….

16.08.2009.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...