piątek, 4 grudnia 2009

Jesteś moją perłą....

  

Jesteś moją perłą…

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jesteś moją perłą, którą skradł mi los,

Ukrył ją na długo, śmiał się tylko w głos,

Gdy ciebie szukałem zawsze wtedy kpił,

Nie poznałaś nigdy smaku mojej łzy.

 

Jesteś moją perłą, której tak mi brak,

Serce me do ciebie wciąż cichutko łka,

 Zawsze wspominałem ten kochany wzrok

Gdy na mnie patrzyłaś czułem drżenie rąk.

 

Jesteś moją perłą, tak mi dalej źle,

Me szalone serce do ciebie się rwie…

Czemu los cię ukrył na zawsze już w snach,

A serce wciąż płonie, czas rozłąki zna ,

 

Wiem, już, gdzie cię chował, gdy okrutnie skradł

Tylko co możemy dzisiaj sobie dać

Może jedną chwilę, może trochę mniej,

Kiedyś smutek minie, lecz czy będzie lżej…

12.11.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...