wtorek, 29 grudnia 2009

Mówisz do mnie...

  

Mówisz do mnie..….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wciąż tak cię kocham, moja jesteś ,

Zawsze szukałem ….szepczesz do mnie,

Przytulasz każdym ciepłym gestem,

To jakby słońca dotknął promień.

 

Znów po policzku łza się toczy,

Ile ich jeszcze w sercu zmieszczę,

A gdy  przymykam lekko oczy,

Marzę, że będziesz przy mnie jeszcze.

 

Gdy gładzisz czule, wprawisz w drżenia,

Widzę iskierki srebrne w  oczach,

Choć tak się wszystko bardzo zmienia,

Na chwilę przyjdź, jak tęsknię zobacz.

 

Niech sen już przerwie ust pieszczota,

Ponure myśli uśmiech spłoszy,

 By można już tak razem zostać,

Smak poznać słodkich chwil rozkoszy .

25.12.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...