środa, 30 grudnia 2009

Moje pragnienia....

 

Moje pragnienia….

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pragnę, byś uśpił mnie w ramionach,

Byś zawsze był, gdy smutek dręczy,

Przy tobie  cały strach pokonam,

  Ukryję się w kolorach tęczy .

 

Pragnę byś uśpił mnie w marzeniach,

Zawsze wracają ciemną nocą,

I chociaż wciąż cię przy mnie nie ma,

To nasze myśli  serca łączą.

 

Pragnę byś uśpił w nas tęsknotę,

Do serca tulił, kiedy płaczę,

Umiał pocieszyć teraz …potem….

I zawsze szeptał  …ile znaczę.

 

Pragnę byś uśpił, ponad wszystko

Niech to nie będą tylko słowa,

Ta chwila rozkosz ma dać zmysłom,

Usta dziś pragną znów całować.

28.12.2009

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...