poniedziałek, 28 grudnia 2009

Zawsze czekałam....

  

Zawsze czekałam…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kiedyś tuliłeś mnie w ramionach,

Byłeś tak blisko, wciąż się śmiałam.

Dałeś mi  jedną, cudną chwilę

Lecz ona była taka mała.

 

Zawsze czekałam, wciąż marzyłam,

Czułam jak bardzo  serce płonie.

Nie  odrzuciłam tej miłości,

 I dniem i nocą myśląc o niej

 

Zawsze czekałam, wciąż tuliłam,

W każdym wspomnieniu byłeś ze mną,

Dziś ja tą chwilę tobie daję,

Tą wyjątkową, tą tajemną.

 

Zawsze czekałam, nocą śniłam, 

Tak bardzo jestem już zmęczona,

Próbuję chwytać znów marzenia,

Jak ty próbujesz mnie w ramiona….

20.12.2009

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sen

Sen Choć słońce się łasi jak kotka Snem wciąż są sklejone powieki Orfeusz unosi w objęciach a dzień jeszcze daleki ja tobą,...